Tellen tot tien in winterwonderland!

Zoals sommigen van jullie misschien weten ben ik leerkracht. Ik houd ervan om lesmateriaal te ontwikkelen en misschien heeft iemand anders er dan ook iets aan, daarom bied ik bij deze mijn computerspel in winterthema aan. Kinderen van groep 2 en 3 leren hierbij de getallenlijn tot tien te automatiseren. Het spel is gemakkelijk te hanteren en kan goed worden ingezet in de onderwijspraktijk. Ik hoop dat er andere leerkrachten zijn die hier iets aan hebben! Veel plezier!

Getallenrij tot en met tien automatiseren wintereditie

Klik hier!

Geef een reactie

