Oud en Nieuw!

Zoals inmiddels wel bekend zal zijn, ben ik enorm fan van het opknappen van oude kasten e.d. Ik wilde de laatste aanwinst even met jullie delen, omdat ik daar toch wel enorm trots op ben. Het is eigenlijk zo simpel te doen en je krijgt er zo’n mooie frisse kast voor terug. Deze ga ik gebruiken voor al mijn projecten die ik wil doen, mappen voor het werk komen hierin en ideeën om in de klas te maken met de kids. Genoeg vulling dus. Ik ben benieuwd wat je van de transformatie vindt!
Links zien we de kast zoals ik hem heb opgehaald. Een mooie grenen kast, stevig en met drie vrij diepe lades. Ik mocht het meenemen voor een leuk bedrag en ben er thuis direct mee aan de slag gegaan! Gelukkig had ik nog kwasten, rollers, mengstokjes en het belangrijkste een prachtige zacht blauwe kleur verf! Het eindresultaat zie je rechts :).

Oud

Nieuw

Geef een reactie

